понеділок, 26 березня 2012 р.

Рок - цитати


 
 Взагалі, я не люблю людей. Я думаю, що вони дурні. (Дарон Малакян, System Of A Down)

Найдовші години в твоєму житті ті , коли ти сидиш і думаєш - правий ти чи ні.(Корі Тейлор,Slipknot)

Слухай рок. Рок кращий за те, що ти слухаєш з інших напрямків музики.(Ніккі Сікс,Motley Crue)

Будь щасливий, але ніколи не будь задоволений. Задоволення - це смерть для мрії.(Корі Тейлор,Slipknot)

В душі кожного з нас є своє маленьке кладовище, де ми зберігаємо серця тих, кого любимо...
(Ville Valo - HIM)

Дуже складно бути руйнівником моралі в світі, де моралі не залишилося. (Девід Боуі)

Пізнайте себе. Коли ви це зробите, ви пізнаєте бога і самі станете богами. (Джим Моррісон, The Doors)

Ми ніколи до кінця не втрачаємо дитячого страху темряви, наші психологічні муки - це природна частина існування. Вони завжди з нами. (Роджер Уотерс, Pink Floyd)

Я - перш за все, музикант. Моя справа - грати музику навіть у наш незрозумілий час панування альтернативного року і одноденних поп-проектів. (Девід Кавердейл, Whitesnake, Deep Purple)

Будьте завжди до всього готові, адже в будь-який момент з вами може статися що завгодно. Наприклад, ви можете стати таким же ненормальним як я. (Оззі Осборн)

За плечима кожного видатного чоловіка повинна стояти видатна жінка, яка вміє підганяти його. (Оззі Осборн)

Головне зрозуміти одне: можна іноді випивати - бувають різні приводи - дні народження, великі свята ... Але потрібно зрозуміти й інше: пияцтво кожен день не може бути святом! А звичка регулярно пити - це вже не задоволення.(Удо Діркшнайдер,Accept)

Ти не можеш бути кимось, ким ти не є - будь собою, сам по собі.(Pantera - Walk)

Ми слухаємо дуже багато різноманітної музики... На мій погляд, гарна музика це та - яка зворушує серце.(Klaus Meine - Scorpions)

2 коментарі: